Unsubscribe

Nejvýdělečnější horor nikdo neviděl a dostal se do TOP žebříku

V době pandemie se filmy moc netočí a do kina na ně nechodí. Tato nezvyklá situace nahrává manipulacím a legráckám všeho druhu. Využili to YouTuber Eric Tabara a filmový tvůrce Christian Nilsson. Viděli potenciál v nedostatku konkurence.

Rychle napsali scénář a natočili s pěti dalšími YouTubery za celkový rozpočet 0$ horor. Snímek pojednává o internetovém trollovi, který pronásleduje a loví své oběti, v podstatě motiv nic nového, ale zajímavá část celého příběhu se odehrává až po natočení hororu.

Dvojice filmařů použili strategii známou jako čtyři zdi. Je to taktika, kterou občas používají distributoři filmů. Tabach taktiku vysvětlil pro BBC News: „Čtyři zdi je taktika, kdy distributor filmu pronajme kinosál a koupí všechna sedadla. Všiml jsem si, že v žebříčku nejvýdělečnějších filmů figurují absurdní čísla jako 9000$, nic závratného a chtěli jsme situaci využít.“ Pronajali jsme si nezávislé divadlo na Weshampton Beach za směšnou cenu, protože nebyla poptávka a koupili všechny lístky.

Oficiální žebříček nejziskovějších filmů, který provozuje server IMDB je však nebral moc vážně. „Neexistuje žádný důkaz, že film vůbec existuje,“ uvedla tisková mluvčí serveru. „Tak jsme jim poslali fotky herců,“ popisuje boj o umístění filmu v žebříku Tabach. Nakonec se do toho zapojila média a medializace pomůže každému projektu. 10. června 2020 byl nejziskovější film v amerických kinech snímek, který nikdo neviděl, viz.: žebříček na boxofficemojo.com. Později se snímek uvolnil i pro širokou veřejnost.

Přihlášení

Nemáte účet? Registrace

Další články