Nové stránky v přípravě - Podpořte nás na startovači!

Recenze home invasion Becky

Recenze: Puberťačka Becky vyvraždí v sebeobraně skupinu věznů

Mladá dívka Becky je právě v období vzdoru a nesouhlasí se světem okolo ní. Nejraději by si ho přizpůsobila ke svému vnímání světa všem navzdory. Vykreslené období puberty, kterým si každý prošel může působit trochu familiárně a i když jsou postavy vykreslené jen povrchně, tak atmosféru vytvořit dokážou. Člověk si skoro myslí, že se dívka zamiluje nebo s kamarádkami uspořádá party. Jenže po střihu scény na havarovaný transport vězňů dává tušit, že dojde ke střetu těchto dvou světů.

Následuje rodinná omáčka, která donutí Becky dočasně odejít rozjímat někam o samotě. Samotný příběh je velmi předvídavý a nepřekvapí v téměř žádné scéně. Vzdor a přirozená neúcta k autoritám teenagerů postupně graduje a nedobrovolné dobrodružství mladé dívky pokračuje. I když jsou snahy o dramatičnost, tak vyznívají naprázdno a to je největší problém filmu. Dramatické scény povrchně vykreslených postav nemůžou zabrnkat hlubší tóny, orchestr nebyl na začátku vyladěn.

Příběh je od počátku koncipován jako hororová jednohubka k rychlé konzumaci. A přesně k tomu může posloužit, ale nemá v sobě žádné konzervanty a tak se rychle zkazí. Home Invasion Becky vám dá to, co slibuje popis. Nikdo asi nečeká efekty drahých snímků ani propracované interiéry či exteriéry jako z Pána prstenů, ale psychologická propracovanost postav mohla být o řád lepší.

Neuvěřitelnost příběhu, kdy třináctiletá Becky zlikviduje skupinu uprchlých zločinců dává příběhu trochu koření, které potřebuje každý film. Žádná filmová paráda se přece neobejde bez fantazie a o tom je filmový svět především.

Přihlášení

Nemáte účet? Registrace